Neuromarketing cu gust de ciocolată în „Săptămâna altfel” la ICDT, Universitatea Transilvania din Brașov

În săptămâna 20-24 octombrie 2025, elevi de la Colegiul Național „Andrei Șaguna” și Colegiul Național Economic „Andrei Bârseanu” din Brașov au avut ocazia să pătrundă în lumea fascinantă a cercetării moderne de marketing. Alături de studenți, masteranzi și doctoranzi, aceștia au participat la o serie de activități practice în cadrul laboratorului de neuromarketing din Centrul de Cercetări economice al ICDT Brașov.
Participanții au experimentat tehnici de neuromarketing, au luat parte la un test care a implicat degustarea mai multor sortimente de ciocolată și au descoperit cum pot fi folosite răspunsurile neurofiziologice ale consumatorilor pentru a construi produse și campanii de marketing mai atractive.
Activitatea, organizată de Facultatea de Sțiințe economice si administrarea afacerilor în parteneriat cu producătorul local de ciocolată Luado, le-a oferit tinerilor o perspectivă practică și interactivă asupra modului în care cercetarea economică modernă poate contribui la dezvoltarea afacerilor locale și la promovarea brandurilor românești.

WhatsApp Image 2025 10 24 at 21.06.56     WhatsApp Image 2025 10 24 at 21.14.46

WhatsApp Image 2025 10 24 at 21.14.47      WhatsApp Image 2025 10 24 at 21.16.34

WhatsApp Image 2025 10 24 at 21.20.24