Neuromarketing cu gust de ciocolată în „Săptămâna altfel” la ICDT, Universitatea Transilvania din Brașov
În săptămâna 20-24 octombrie 2025, elevi de la Colegiul Național „Andrei Șaguna” și Colegiul Național Economic „Andrei Bârseanu” din Brașov au avut ocazia să pătrundă în lumea fascinantă a cercetării moderne de marketing. Alături de studenți, masteranzi și doctoranzi, aceștia au participat la o serie de activități practice în cadrul laboratorului de neuromarketing din Centrul de Cercetări economice al ICDT Brașov.
Participanții au experimentat tehnici de neuromarketing, au luat parte la un test care a implicat degustarea mai multor sortimente de ciocolată și au descoperit cum pot fi folosite răspunsurile neurofiziologice ale consumatorilor pentru a construi produse și campanii de marketing mai atractive.
Activitatea, organizată de Facultatea de Sțiințe economice si administrarea afacerilor în parteneriat cu producătorul local de ciocolată Luado, le-a oferit tinerilor o perspectivă practică și interactivă asupra modului în care cercetarea economică modernă poate contribui la dezvoltarea afacerilor locale și la promovarea brandurilor românești.


