Informatii proiect - Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească - SUCCES

An universitar 2019-2020

Facultatea de Ştiințe Economice şi Administrarea Afacerilor continua inscrierile in proiectul ”SUPORT UNIVERSITAR PENTRU CALITATE, COMPETITIVITATE ȘI ECHITATE STUDENȚEASCĂ” SUCCES, proiect finanțat de Ministerul Educației Naționale prin Unitatea de Management al proiectelor cu finanțare externă. Proiectul se adresează studenților din anul I ciclul licență, care sunt expuși riscului de abandon, cu scopul de a-i ajuta în vederea promovării anului de studii. Durata de implementare a proiectului este de trei ani începând cu anul universitar 2017-2018. Sunt invitați să se înscrie studenți din anul I, licență, care provin din mediul rural, au media generală la bacalaureat sub 7, provin din familii cu situații speciale (orfani de un părinte, familii monoparentale, case de copii etc.).

Persoana de contact: Secretar sef, ing. Monica Manolescu, sala AIII.4, adresa mail: monica.manolescu@unitbv.ro


Stimați studenți,
Având în vedere suspendarea activităților față în față cu studenții din 12.03.2020, activitățile specifice proiectului SUCCES se vor desfășura online.
În aceste condiții vă rugăm să dați curs invitației de a completa online testele/chestionarele pe care veți primi fie de la tutorii din proiect fie de la consilierii psihologici.
Vă mulțumim!


Stimați studenți,

În cadrul proiectului SUCCES (Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească), în luna ianuarie 2020 va fi organizată o vizită de studii la Bucuresti. Excursia va avea loc în perioada 9-10 ianuarie 2020 iar cheltuielile de cazare și masa vor fi suportate din fondurile proiectului. Numărul de locuri disponibile este 40. Transportul se va face cu trenul, deci aveti nevoie de carnetul de student, legitimatia de calatorie si carte de identitate. În cazul în care vor fi mai mulți doritori decât numărul de locuri disponibile vor fi selectați primii 40 de studenți înscriși.

Înscrierile se fac până în data de 05 ianuarie 2020 accesând următorul link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5HiGDTDG7OW7Z2MsIU8qOaTxjZfFHI7vvDxtHvg-FbL0Owg/viewform


PROGRAM TUTORI

Prof.dr. Gabriel Brătucu marți 12.00-14.00 sala AIII2
Prof.dr. Cristinel Constantin luni 12.00-14.00 sala AIII3
Prof.dr. Bianca Tescașiu vineri 8.30-10.30 sala AI1
Conf.dr. Radu Lixăndroiu miercuri 8.00-10.00 sala AI2
Conf. dr. Adrian Trifan joi 12.00-14.00 sala AI2
Conf.dr. Ioana Chițu miercuri 12.00-14.00 sala AI2
Conf.dr. Alina Tecău joi 14.00-16.00 sala AIV2
Lector dr. Lavinia Dovleac luni 14.00-.16.00 sala AI1
Conf.dr. Camelia Truța - Consiliere de grup - sala BP10

                        09 martie: 14.00 - 17.00
                        11 martie: 09.00 - 11.00
                        13 martie: 11.00 - 13.00
                        16 martie: 13.00 - 16.00
                        18 martie: 09.00 - 11.00
                         23 martie: 13.00 - 16.00
                         25 martie: 09.00 - 11.00
 

Conf.dr Mihaela Voinea - Consiliere de grup 

                        11.03, ora 18.00-20.00
                        13.03, ora 10.00-14.00
                        16.03, ora 9.00-12.00
                        18.03, ora 18.00-20.00
                        20.03, 10.00-14.00
                        25.03, ora 18.00-20.00

Planificare ACTIVITĂȚI REMEDIALE

Data Ora Sala Profesor Disciplina
 12, 19, 26 martie   8-11   sala BP1  Ovidiu Popescu Matematica 
      Dorin Lixandroiu Informatica Economica


    Constantin Duguleana Microeconomie

An universitar 2018-2019

Facultatea de Ştiințe Economice şi Administrarea Afacerilor continua inscrierile in proiectul ”SUPORT UNIVERSITAR PENTRU CALITATE, COMPETITIVITATE ȘI ECHITATE STUDENȚEASCĂ” SUCCES, proiect finanțat de Ministerul Educației Naționale prin Unitatea de Management al proiectelor cu finanțare externă. Proiectul se adresează studenților din anul I ciclul licență, care sunt expuși riscului de abandon, cu scopul de a-i ajuta în vederea promovării anului de studii. Durata de implementare a proiectului este de trei ani începând cu anul universitar 2017-2018. Sunt invitați să se înscrie studenți din anul I, licență, care provin din mediul rural, au media generală la bacalaureat sub 7, provin din familii cu situații speciale (orfani de un părinte, familii monoparentale, case de copii etc.).

Persoana de contact: Secretar sef, ing. Monica Manolescu, sala AIII.4, adresa mail: monica.manolescu@unitbv.ro


 

Stimați studenți,

În cadrul proiectului SUCCES (Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească), în luna septembrie 2019 va fi organizată o vizită de studii la Sibiu. Excursia va avea loc în perioada 26-27 septembrie 2019 iar cheltuielile de cazare și transport vor fi suportate din fondurile proiectului. Numărul de locuri disponibile este 40.
În cazul în care vor fi mai mulți doritori decât numărul de locuri disponibile vor fi selectați primii 40 de studenți înscriși.
Înscrierile se fac până în data de 15 septembrie 2019 accesând următorul link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5HiGDTDG7OW7Z2MsIU8qOaTxjZfFHI7vvDxtHvg-FbL0Owg/viewform


Stimați studenți,
Joi, 6 iunie 2019, în cadrul proiectului SUCCES (Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească), se va organiza o excursie de studii. Cheltuielile de transport vor fi suportate din fondurile proiectului. Studentii eligibili sunt doar cei inscrisi in grupul tinta.

Vor fi vizitate obiective economice din Poiana Brașov, vor fi purtate discuții cu echipa de management de la Dino Park Râșnov și cu organizatorii evenimentului Cartfest (Cristian International Art Festival).

Numărul de locuri disponibile este de 40. În cazul în care vor fi mai mulți doritori decât numărul de locuri disponibile, vor fi selectați primii 40 de studenți înscriși.

Vă invităm să vă înscrieți până în data de 3 iunie 2019 accesând următorul link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5HiGDTDG7OW7Z2MsIU8qOaTxjZfFHI7vvDxtHvg-FbL0Owg/viewform

Plecarea in excursia de studii se va face din fata Aulei la ora 10.00.

Sosirea va fi tot la Aula, in jurul orei 16.00.

 


PROGRAM TUTORI

Prof.dr. Gabriel Brătucu marți 12.00-14.00 sala AIII2
Prof.dr. Cristinel Constantin luni 12.00-14.00 sala AIII3
Prof.dr. Bianca Tescașiu vineri 8.30-10.30 sala AI1
Conf.dr. Radu Lixăndroiu miercuri 14.00-.16.00 sala DP4
Conf. dr. Adrian Trifan joi 12.00-14.00 sala AI2
Conf.dr. Ioana Chițu miercuri 12.00-14.00 sala AI2
Conf.dr. Alina Tecău joi 14.00-16.00 sala AIV2
Lector dr. Lavinia Dovleac luni 14.00-.16.00 sala AI1
Conf.dr. Camelia Truța - Consiliere de grup – sala BP10
                                              20 martie 12.00 - 14.00 sala BP10
                                              27 martie 12.00 - 14.00 sala BP10
                                              17 aprilie 12.00 - 14.00 sala BP10
                                              15 mai 12.00 - 14.00 sala BP10
                                              22 mai 12.00 - 14.00 sala BP10
Conf.dr Mihaela Voinea luni ora 14 sala LIII1

Planificare ACTIVITĂȚI REMEDIALE

Data Ora Sala Profesor Disciplina

 30.03, 05.04, 12.04, 19.04

10.05, 17.05, 24.05

8.00   BP8  Ovidiu Popescu Matematica 
25.03, 01.04 16.00 BP8 Dorin Lixandroiu Informatica Economica

08.04, 15.04

06.05, 13.05, 21.05

17.00 BP8 Dorin Lixandroiu Informatica Economica
26.03

12-14 AIV4 Constantin Duguleana Microeconomie
27.03

12-14 AIV4 Constantin Duguleana Microeconomie
28.03 12-14 AIV4 Constantin Duguleana Microeconomie
29.03 12-15 AIV4 Constantin Duguleana Microeconomie

 

 


An universitar 2017-2018

Stimați studenți,

În data de 27 septembrie 2018, în cadrul proiectului SUCCES (Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească), se va organiza o vizită de studii în județul Brașov, localitatea BRAN . Cheltuielile de transport vor fi suportate din fondurile proiectului. Numărul de locuri disponibile este 40. În cazul în care vor fi mai mulți doritori decât numărul de locuri disponibile, vor fi selectați primii 40 de studenți înscriși. Înscrierile se fac până în data de 24 septembrie 2018 accesând următorul link:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5HiGDTDG7OW7Z2MsIU8qOaTxjZfFHI7vvDxtHvg-FbL0Owg/viewform

Au fost acceptați pentru excursie toți cei care s-au înscris și îndeplinesc cumulat 2 condiții:
1. sunt studenți ai facultații noastre,
2. au terminat acum anul I.

PROGRAM VIZITĂ DE STUDII 27 SEPTEMBRIE 2018

Ora 10 – plecare spre Bran de la Aula Sergiu T. Chiriacescu

Ora 11 – vizita Castelul Bran

Ora 13 – vizita Club Vila Bran

Ora 14 – plecare spre Brașov


Stimați studenți,

În cadrul proiectului SUCCES (Suport Universitar pentru Calitate, Competitivitate și Echitate Studențească), în luna septembrie 2018, va fi organizată o vizită de studii la Sibiu. Excursia va avea loc în perioada 20-21 septembrie 2018 iar cheltuielile de cazare, masă și transport vor fi suportate din fondurile proiectului. Numărul de locuri disponibile este 40.
În cazul în care vor fi mai mulți doritori decât numărul de locuri disponibile, vor fi selectați primii 40 de studenți înscriși.
Înscrierile se fac până în data de 15 septembrie accesând următorul link: 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScNH4_cNT38efHBH7VoQzMuHiFpdARzumy7bELk5vvzvlqCCg/viewform

PROGRAM EXCURSIE SIBIU

 

Planificare ACTIVITĂȚI REMEDIALE

Data Ora Sala Profesor Disciplina

in fiecare joi,

incepand cu 19.04.2018

8,00 BP4 O. Popescu Matematică
19.04.2018 10,00 BP4 C. Dugueană Microeconomie
26.04.2018 12.00 BP6 C. Dugueană Microeconomie
26.04.2018 14,00 CE2 D. Lixăndroiu Informatică Economică
03.05.2018 14.00 CP3 D. Lixăndroiu Informatică Economică
10.05.2018 14.00 CP3 D. Lixăndroiu Informatică Economică
24.05.2018 14.00 CP3 D. Lixăndroiu Informatică Economică

Planificare ACTIVITĂȚI DE CONSILIERE ÎN CARIERĂ

Data Ora Sala Consilier
25.04.2018 16.00 DP1 C. Truta
02.05.2018 16.00 DP1 C. Truta
03.05.2018 16,00  DP1 M. Voinea
03.05.2018 17,00  DP1 M. Voinea
04.05.2018 10,00  DP4 M. Voinea
04.05.2018 12.00 BP2 C. Truta
10.05.2018 18.00 DP1 M. Voinea
16.05.2018 16.00 DP1 C. Truta

 

PROGRAM TUTORI

Nume tutore Zi Interval orar Sala
Tescasiu Bianca Vineri 9.00-11.00 AI1
Brătucu Gabriel Joi 9.00-11.00 AIII2
Constantin Cristinel Miercuri 13.00-15.00 AIII3
Chițu Ioana Vineri 9.00-11.00 AI2
Tecău Alina Vineri 9.00-11.00 AIV2
Lixăndroiu Radu Joi 14.00-16.00 AI2
Dovleac Lavinia Marți 12.00-14.00 AIII1
Trifan Adrian Joi   12.00-14.00  AI2